Tartom, és emelem... Mákos keksz


Nem voltam képes normális címet találni enne a bejegyzésnek, csak ezért csúsztam el vele. De most megvan, mehet.

Nem kötelező szeretni ezt a napot, nem kötelező "tartani", de azt tiszteletben tartani, hogy másoknak ez egy alkalom az örömszerzésre, no, ezt illik.  Hagyomány vagy nem, az az ünnep, amit annak érzünk.
Mi mondjuk egymásnak, hogy szeretlek, amikor csak mondani akarjuk, ehhez nem kell "nap", de azért bírom mégis. 
Mindenesetre a holnap egy dologban biztos különbözni fog egy átlagos szombattól, a süti szív alakú lesz. :)

Nincs új recept, ezt a linzer tésztát készítettem. A tészta felébe a deszkán belegyúrtam három evőkanál darált mákot. A fél cm vastagra nyújtott tésztából egy kisebb és egy nagyobb szív kiszúróval kiszaggattam a kekszeket, és a közepüket megcserélgettem. Sütés előtt jól megszórtam őket kristálycukorral.

2 megjegyzés:

  1. Zseniális! Megsütöm!

    VálaszTörlés
  2. nekem nagyon tetszik,ötletes-jól mutat, és karácsony alkalmából el is készítem! (*- köszönöm a receptet?😍

    VálaszTörlés