Játék

  
Nem, rám nem hat ez a karácsonyi hajtás. Mondom, hogy nem. Nem.
  
De már minden ajándékot beszereztem, vagy a szekrény tetején lapulnak, vagy épp úton vannak a futárral. Nem kellett ezzel sokat bíbelődni, nem vagyunk sokan, mindent interneten rendeltem, így gyorsabb, olcsóbb, és házhoz jön. Otthon a kézműves dekoráció napról napra bővül, és már csak egy saját készítésű ajándék vár megalkotásra, de fejben megvan az is. Mindent megvásároltam a sütéshez, megvan az idei szaloncukor recept és csomagolás ötlet, és ma megvettem a második égősort is... nincs mit tenni...
Bár eredetileg nem terveztem, most mégis úgy döntöttem, hogy készítek néhány doboz aprósütit karácsonyra. Receptek után kutatva a blogokon láttam, hogy már beindult a karácsonyi ajándék dömping. Úgy döntöttem, ha már ennyire előre vagyok a készülődéssel, akkor a hekvancon is van idő egy játékra.
  
A tavalyihoz hasonlóan most is saját készítésű - de más jellegű - ajándékokat fogok sorsolni. Az ötlet megvan, a csomagoláson már dolgozom, a beltartalom pedig titok.
  
Nem kell mást tennetek, mint itt a felhívás alatt üzenetet hagyni, csatlakozni az oldalhoz akár rendszeres olvasóként a blogon, akár követőként itt a facebookon, és megosztani ezt a játékfelhívást.
   
Nem felejtkezem el azokról sem, akik már eddig is követték, olvasták a blogot! Tőletek csak egy hozzászólást és egy megosztást kérek.
   
December 14-én este nyolckor sorsolok.
Gyertek játszani!!!

17 megjegyzés:

  1. Itt vagyok, elsőként:)
    Remélem idén is szerencsém lesz:)

    Megosztva:
    https://www.facebook.com/gabriella.gosi.7/posts/307501099367397

    Üdv, Gabi
    gabus1217_8@hotmail.com

    VálaszTörlés
  2. Valahogy az én karácsonyi lázam az idén nem akar beindulni...
    Pedig a tavalyi játéknak nagyon- nagyon sok hozadéka volt. Olyan hozadék, amit remélni sem mertem, amikor meghirdettem. És nem a hozadék miatt hirdettem meg.
    Most gondolkodom, hogy ugyan jócskán benne járunk az adventben, de mégis kéne valami.
    Talán a te lelkesedésed mintha most beindítana valamit.

    Addig is, ha már itt vagyok, akkor játszom :D

    VálaszTörlés
  3. Én is jövök játszani, mostanában nagyon könnyen elcsábulok egy-egy játékra, jobban, mint általában szoktam. Mert a meglepetéseknek nem lehet ellenállni. Főleg Advent idején...nézz be hozzám, nálam is indult...kicsit karácsony:).

    VálaszTörlés
  4. szia

    én is jelentkezem...
    eleget tettem a feltételeidnek...
    oldalamon osztottam...

    jó olvasni...

    minden jót

    Éva

    VálaszTörlés
  5. Én minden szerettemet elhalmozom saját készítésű sütikkel, én azonban még soha senkitől sem kaptam igazi házi sütit. Remélem most szerencsém lesz! Zsuzsi

    VálaszTörlés
  6. Imádom a meglepiket :) így ki nem tudnám hagyni a játékodat :)
    Itten osztottam meg:
    http://szonja-kreativ.blogspot.hu/2012/12/jatek.html
    (oldalsávban a játékoknál megtalálod)

    További szép napot!
    Szonja

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok! Nagyon örülök, hogy itt vagytok! :)

    VálaszTörlés
  8. Ehy kis játékra mindig kapható vagyok:)

    VálaszTörlés
  9. :) Még várok pár napot, aztán sorsolás. Hétvégén elárulom azt is, mi lesz a dobozokban. :)

    VálaszTörlés
  10. Kezd nálam is összeállni, kis támogatást is kaptam a lánykámtól, kezdek bezsongani :D
    Hogyne jönnénk, ha már ennyi éhkoppot nyeltünk, végre- végre, hogy itt vagy. A nyeremény, az csak az izgalmi állapot fenntartásához kell, de mi mindig jövünk, ha írsz valamit :D

    VálaszTörlés
  11. Na végre! :D Nincs olyan mélypont, ahonnan egy süti ki ne rántana! :D

    VálaszTörlés
  12. Játszanék, a blogom oldalsávjában hirdetem:)))

    VálaszTörlés
  13. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok, örülök, hogy itt vagytok! :)

    VálaszTörlés
  15. Szia! En is jovok. Csatlakoztam rendszeres olvasokent, valamint likeoltam a facebook oldalad is :)

    VálaszTörlés
  16. Szia Manó! Nagyon örülök. Már én is végigböngésztem a blogodat! :)

    VálaszTörlés